Mina ögon tåras och jag kan inte tro det är sant..

(tänkte lägga in alla klipp jag hittade med honom,
men de är nog lättare om ni själva klickar er in via klippet
...)

Jag googlade på bilder till detta inlägget när jag fann den här
sidan... och det gick att lägga in på blggkoll :)
Men, ändå.. de är ju himmelriket för en sån som mig !
Om jag någonsin beger mig mot USA så är det
Chad Michael Murray jag kommer hänga med :P
Eller iaf, försöka träffa :)

1. Du för omkring ett år sedan
2. En dag du minns
3. En bild som väcker känslor
4. Någon du litar på till 100 %
5. Någon du saknar
6. Någon du älskar
7. Någon som betyder mycket

8. Någon du vill träffa
9. Någon du tycker är söt
10. Något som får dig att gråta
11. Dig själv nyligen
12. Dig själv för längesen
13. Dig själv som lyckligast
14. Den du alltid har roligt med







Oh, sexxy boy :)


En alla helgons nat bild som jag hittade på denna sidan




Kommentarer
Postat av: Marielle

Han e så jävla snygg :)

2008-11-02 @ 23:41:52
URL: http://mellansplace.blogg.se/
Postat av: ida

Även om jag egentligen faller för mörkhåriga killar. så måste jag bara säga: -åhh.. han är verkligen en av dom snyggaste/vackraste i hela vida världen:D

2008-11-10 @ 18:12:05
URL: http://idapersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback