Ikväll åkte hon ut,

Min från början stora favorit Anna åkte ut,
men som hon själv säger - Det var en bra tid, men idol är inte hennes grejj egentligen.
Jag blev bara riktigt besviken över en sak i alla hennes uppträdanden och det var
att hon aldrig gav allt med höga toner, hon stannade alltid kvar på de trygga.
Annars diggade jag henne till 100, och hon har en strålande framtid inom musik!
Så vad tycker jag om återstående idoler iår?
Nja, lite förvirrad över att Johan stod bredvid Anna ikväll, han som har alla fans?
Han är en cool typ och gjorde riktigt bra ifrån sig ikväll!
Alice hade tydligen blivit utsatt för dödshot och då förstår man verkligen att hon mår som hon
gör, men hey, hon har all rätt att vara orolig och ur balans i en sån situation.
Kevin - vad finns det att säga? Han äger allt när han står på scenen.
Robin - Ikväll var nog en av hans bästa kvällar, älskar love-låten! Och rock-kvällen ägde han!
Ja de var väl alla som är kvar? :) Inte långt till globen nu!

Häromdagen hade Primus den busen öppnat hela chokladbollsasken och petat i sig varenda en.
Ja hade väl käkat 4 st av dem, (Han tänker väl på min hälsa...)
Nä, men ja ringde vettis som sa att jag skulle återkomma om han skakade och mådde dåligt
(Choklad är som gift för hundar) men som tur var nu har de gått 2 dagar och han visar inga tecken på sjukdom.
Han älskar verkligen snö den lille plutten, stoppar nosen ner som en galning och springer han iväg glömmer han att kopplet sitter på och typ flyger tillbaka för att de är så isigt under snön, haha många skratt kan han ge en :)

Nu ska ja sova, somnade kl 20 igår kväll och vaknade 10 i morse, vilket var behövligt
tror jag då halsen börjar göra ont så för min del är de väl sjukdom på gång .. igen ..
Nattinatt!

Just de! Grattis bästis som fyllde 20 år häromdagen!

                        hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback