Idag är ingen bra dag..

Usch och blä.
Vaknade och hade fått post,
jag var ju inne hos läkaren för ett tag sen och tog massa
prover för att jag känner mig trött hela tiden
och redan då hade jag dåligt syreupptag och lågt blodtryck.
Idag kom resultatet och jag hade inte några anledningar att oroa mig för diabetes
(går i släkten)
Dock ville dom ta fler tester på min sköldkötel? vad det nu är för nåt
de var något som inte stämde där,
jag har ju haft rätt mycket problem med att halsen svullnat upp senaste åren,
undrar om de har något med det att göra?

Men det värsta beskedet är att jag har högt kolesterol
har aldrig hört talas om en 20:åring som har det ..
Så ja skulle ta massa prover på det också.
Men visst ja har ju viktproblem och jobbar på café,
så ska lösa detta, för nu är det allvarliga problem.

Sen fick ja ännu ett brev där de har krånglat till sig med en inbetalning
för att Magnus haft problem med ekonomin , så nu sitter jag här och kokar av ilska,
JÄVLA ekonomi, hur mycket man än kämpar sig framåt så står man ändå kvar i skiten.
Jag har absolut inga problem med vad som ska betalas först varje månad,
(tänk som såhär: denna månaden hade jag exakt 300 kr kvar i matpengar till mig själv)
usch och fy fan.. ja sa ju att de inte är en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Det är inte konstigt att ha högt kolesterol när man är 20. I dagens Sverige har jättemånga det. Det är ett folkhälsoproblem som Sveriges sjukvård har stora problem med att lösa. Jag tänker inte döma, för jag har själv några kilo för mycket. Men jag borde inte ha det om jag vill vara frisk. Kram

2008-11-20 @ 17:07:09
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: Heidi

E de nån som har trackat dig för att du är sjuk?? Dålig stil! Vet du att nu för tiden finns det 10-åringar som har högt kolesterol! Fatta va man blir mörkrädd. Tror inte jag törs testa mig. Är garanterat för högt! =( Hoppas du blir bättre snart sis!

2008-11-20 @ 22:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback