God morgon!

Varför längtar du
till den dag då du ska fylla sju
Varför skynda på
när den tiden snart är här ändå
och det liv som du har
alla tusentals dar
passerar på ett litet kick
Så medans ditt hjärta slår an
passa på om du kan
fånga varje ögonblick

Första gången som du ska hålla nån i hand
Första gången som du ska kyssa någon man
Första gången som du är
riktigt kär
Snart är den dagen här
Första gången som du ska falla ner i gråt
Första gången som du ska tigga om förlåt
Första gången som du är
hopplöst kär

Du som inte än
börjat måla dig kring ögonen
tänt en cigarett
hört på Bowie eller Nazareth
fått ett streck i kemi
vart på kurs i Torquay
färgat håret blått
vart så full så du spytt
då din oskuld flytt
behöver inte ha så brått

Och plötsligt så har du nått fram till den dag
då du ligger och tänker som jag
Varför längtar du så
när det går så fort ändå






Vaknade sent idag, typ 15 ;)
Men vad gör det, ja trivs i mörker!
Ikväll ska det bakas lussekatter..
seya!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hej! Ja, 2000 kw per år är allt lite klent... För det måste väl vara hushållsströmmen de menar då? Värmen ingår antar jag, det behöver du nog inte ens tänka på när det är hyresrätt så... Jag kan inte garantera att jag kan köra till karlstad då. Karlstad den 20 dec liksom... Jag har varit där förut typ det datumet och det går knappt att ta sig fram vare sig till fots eller i bil... Så mycke galna sista-minuten-shoppare du vet... Puss

2008-11-23 @ 17:18:19
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: FruGrahn

har läst lite av det ni skrivit om hyra och el. *Tycker du får billig hyra. Fan min lägenhet i lilla Ånge betalade jag ca 3700 kr/månad. och då ska elen på det oxå och den var på ca 5-600 kr varanan månad. Lite och jämföra med. Lilla Ånge mot Filipstad.

2008-11-23 @ 20:22:19
URL: http://frugrahn.jgr.se
Postat av: HannaEllenor svarar;

Åsa; Mjo ja vet, jag tycker ändå de blir dyrt med tanke på att vi räknade med endast 3650 eftersom han sa att elen ingick, sen så gör den inte det helt tydligen! Då blir man bara jädrigt besviken när man har en budget att gå efter, vi har de redan snålt som det är så de var ju inga bra nyheter. Shit vad dyrt det är där uppe! Kramis

2008-11-23 @ 20:26:55
URL: http://hannaellenor.blogg.se/
Postat av: Louise

Nja jag kan inte riktigt de.. Jimmy är allargisk..

Ja de får lösa sig.. Hoppas på de snart..

Ja klart du kan komma och hälsa på.. De är bara att höra av dig.. jag går bara hemma.. så du får gärna komma och hälsa på när du vill :D Pusssss

2008-11-23 @ 20:41:47
URL: http://lobbban.blogg.se/
Postat av: Heidi

Denna designen gilla jag! Kanske att du skulle ha vit text i headern istället så det syns bättre!? Kram

2008-11-23 @ 21:36:09
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: Louise

Jo de är sant.. Men dom kostar ju oxå en del. Får väl se vad som händer. Men man går ju lite på väggarna. Jaså du har kollat buss :p Tåg då? eller de går inga tåg till degerfors?? Ja de är bara säga till när du vill komma. Denna helgen som kommer kan jag inte. Men du får bestämma själv när du vill komma efter de. Pusssss.. Ps! Ska bli SUPER kul att få träffa dig igen.. <3DS!

2008-11-23 @ 22:08:41
URL: http://lobbban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback