Förföljelsemani

Jag använder mig av ett program här på google, och eftersom jag är kär i låt texter
så kollar jag dom som jag ibland inte förstår mig på..
Klarspråket kommer direkt på en av mina favorit låtar,

Klar med min kvinna, eftersom hon inte kunde hjälpa mig med mina tankar.
Folk tror att jag är galen eftersom jag rynkar hela tiden.
Hela dagen jag tänker på saker men inget verkar uppfylla.
Tror att jag ska förlora mig om jag inte hittar något att lugna ...

Kan du hjälpa mig, upptar min hjärna?
Åh, ja ...

Jag behöver någon att visa mig saker i livet som jag inte kan hitta.
Jag kan inte se saker som gör riktigt lycka, jag måste vara blind ...

Gör ett skämt och jag kommer att sucka och du kommer att skratta och jag kommer att gråta.
Lycka kan jag inte känner för att älska med mig är så overkligt ...

Och så du hör dessa ord som talar om nu i mitt tillstånd.
Jag berätta för er att njuta av livet, jag önskar att jag kunde men det är för sent ...

Oj vilken ung och fin Ozzy.. years goes by!



Förföljelsemani/Paranoid:
Det betyder att en person känner sig förföljd
utan att det överensstämmer med verkligheten.
ojoj, vad man lär sig nya saker idag :)


Kommentarer
Postat av: 60+

Oj, har Heidi en syster till. Ozzy! jo jag tackar.

2008-11-10 @ 14:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback