Fem generationer!

Tjohoo!
Jag och Magnus sitter här och disskuterar och
vi kom fram till att min gammelmormor fortfarande lever! :P
Så de blir 5 generationer såfall när lillen/an kommer ut :)

Var med om en rolig sak,
Skulle köpa cigg (ja, jag röker, och håller på att dra ner på det för att försöka vara fri snart!)
och då frågar tjejen mig i kassan om legg, "Nej fasen jag glömde de hemma, fast jag är tjugo"
hihi så de gick igenom :P Bara hon hade frågat om de så!
( jag har tappat bort mitt legg ) Samma sak hände mig när jag var sisådär 16-17
o var och festa i Helsingborg och sprang in på Seven eleven mitt emot knutan,
så fråga hon "Har du legg?" "Nä men jag röker"... jag fick ciggen :P
Tillochmed små paket som en gång existerade :P

Jaja, rökfri ska jag bli.. de har jag lovat mig själv för längesedan.
Så jag vill inte höra något tjat! Jag är påläst. och högsta
jag rökt senaste åren är 5 om dagen (jämfört med 5 år sedan då jag rökte 20 om dagen).
Nu ska jag baka knäck och laga kyckling med äggnudlar & Wokade grönsaker :)

Kommentarer
Postat av: Sandra B

Fan Hanna!

GRATTIS!

Vad kul :)

Puss

2008-11-29 @ 23:15:18
URL: http://sandraberg.blogg.se/star
Postat av: 60+

Det går jättebra att sluta röka, jag sluta tvärt efter 47år! Det är bara du själv som kan ta detta beslut, tjat utifrån hjälper inte.

2008-11-30 @ 10:53:17
Postat av: Mamma

Va fin din sida är ! Suttit och läst en stund och fastnade! Men nu måste jag säga att din mamma myser av att det roliga som ska ske och att du ska få uppleva moderlycka som är nått av det finaste som finns! Jag ryser ff bara av tanken av bli mormor.. Jag och din bror va på Torp idag och jag förstår inte varför babyaffärer helt plötsligt blivit så intressanta ??...

Men så roliga att gå in i ?

Brorsans kommentar!

-Inte en affär till nu!

-Är de så här jobbigt och bli morbror?

-Tror du hon vill att jag ska bli gudfar?

(Det sistnämda gjorde mej en aning chockad kan jag säga)

Inte illa va ? att bror din tänker på sånt? Hi hi..

Men va jag längtar. Jag vet ju va min semester ska vara i sommar i alla fall! Kram mamma

2008-12-02 @ 22:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback