Familjeliv,

Hellu hela världen!
Nu har allt sjunkit in lite mer än sist,
Jag förstår så mycket mer om min kropp när jag
läst igenom all information.
Ibland tänker jag att de är väääldigt mycket information
men de är skönt att veta när det väl behövs.

Tack för alla era fina kommentarer :) Det värmer mycket!

hihi, Magnus kom hem från jobbet precis och sa
"Jaha... då vet halva jobbet om det, och imorgon när jag kommer dit igen
vet restrerande halvan om det" :D


Jag blev medlem på familjeliv idag och har läst omkring och
kommer ha en massa nytta på den sidan! HannaEllenor är mitt namn där (för ovanlighetens skull! haha)
Bla. räknade den ut att förlossningen kommer äga rum runt den 20 juni 2009 ..
de är ju snart det!

Jag har lite rädsla för den dagen, men de har ju alla första gången.
Pratade med en vis person som har tre barn och hon sa
"Ont gör det, men jag hade inte haft 3 st om de hade gjort så ont som folk får det att låta"
Och denne kvinna födde innan all bedövning ;P
Och belöningen går inte att jämföra med smärtan!

Så var det helg igen och inte så mycket planer,
Vad har ni för planer?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback