Bill.. ja bills alltså

thaha :P Sitter och gnager på tänderna,
eller något sånt där irriterande... denna månaden var nog värst iår!
Men vet ni? Man ska inte säcka ihop .. om en månad är jag ikapp..
Men jag förstår varför folk blir deppade i detta landet, det förstår jag.
Nu ska jag hjälpa Sandra med en design, har en liten idé flygande inne i huvudet!
Och nu är det upp till er: Denna designen eller den blåa som jag hade tidigare idag?
(Jag fick tillbaka denna av misstag, sparade alla koder på min gamla svarta
men när jag skulle klistra in den över den blåa idag så blev de den orange/svarta..hm wierd.
Men ja redigerade och är rätt nöjd... en är för kritiskt emot sig själv!)
Lyssna gärna igenom mina låtar på min Ipod ----->
Mina personliga favoriter i nuläget och sen några favoriter som hängt med :)
Blev även där fel... man lägger in låtarna och dom är länkade till Youtube..
och ni vet att där kan vem som lagt in titeln men inte låten jag vill ha.. men de tänkte jag inte på då!
Haha lyssna bara på Björn Rosenström - Prästens Bekännelse.. :)

Nu ska ja se Narnia.. körde igång den för 5 timmar sen.. pausa.. bara en liiiite stunde. shore.
Ja jag säger då de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback