Att man aldrig blir nöjd!

Ah, jag sitter här och stör mig på mig själv.
Jag älskar ju design, och den designen jag har på min blogg känns verkligen 100 % jag.
Ändå är jag inte nöjd utan vill göra om allt till något nytt.. så håller de nån månad
sen gör ja en ny .. ja ni förstår!
Så vad tycker ni? Ska ja behålla denna eller byta?
Jag är heller inget proffs på design men har de som intresse och att lösa problem som uppstår
kanske skulle börja designa fler folks bloggar? som intresse-design, inget proffsjobb.
Saken är nog den att när man inte kunde stilmallar och allt omkring det var man frustrerad att
man inte kunde fixa sin egen design, nu när man kan det kan man heller inte sluta...
Man kan inte äta kakan och behålla den, right?

Sen har ja många funderingar om dethär med helheten i bloggen, och bloggvärlden
Alltså jag känner att de är för mycket drama - "tävlingar", "snälla kommentarer" , "Läs min blogg" "Smygreklam"...
Visst ska man säga vad man tycker .. men jag själv har kommit på mig själv läsa bloggar jag lagt till på bloggkoll
som är dötrista egentligen, bara en del av bloggvärlden och att man ska hänga med.
Nu har ja rensat bort de ointressanta och så hedanefter ska ja
absolut inte skriva ett inlägg om "Hej ja drar till jobbet nu hejdå".. boring.
Nä för grunden till min blogg är ju dikterna och att jag själv ska kunna se tillbaka om 10 år vad som hände för kul!
För på sätt och vis är väl bloggningen den nya typen av fotoalbum/dagbok.... fast mer verklighet.
Oj nu ramla vi långt in i mina tankar.. jag som bara skulle fråga er om designen.

En sån här kanske hjälper mig hålla inne tankarna :p


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är duktig på design ju! Men jag håller verkligen med, när man väl lärt sig det vill man fixa och trixa hela tiden :D

åhh jag vill också åka och se doM!

2008-11-16 @ 10:38:44
URL: http://yeahnysliv.blogg.se/
Postat av: Marielle

Taack så jätte mkt för headern du hade gjort. Jätte fin. Har fått jätte många kommentarer lr så att den är jätte snygg :) Faan du får komma ner till Skåne snart och hälsa på. Du får ju bo hos mig ju. Vi måste festa loss haha. Ha de bra. Pusspuss <3

2008-11-16 @ 18:59:08
URL: http://mellansplace.blogg.se/
Postat av: maja

hihi jahdah :D

Han som skrev utvandrarna och nybyggarna

2008-11-17 @ 06:43:19
URL: http://lifebymaja.blogg.se/
Postat av: Marielle

Dedu haha :)



Nej skoja , de är en jätte snäll kille som ja har blivit as kalas bra vän med. Riktigt snäll är han. Kram Kram <3

2008-11-17 @ 23:01:53
URL: http://mellansplace.blogg.se/
Postat av: Heidi

Ja det var jag som skrev den tjyvlyssningen! =) Men folk fattar ingenting ju! haha

2008-11-19 @ 10:19:30
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: 60+

Frågan är också vad du tycker om att okända tanter på 60+ är inne och läser (ibland) på din blogg?

2008-11-19 @ 18:10:15
Postat av: HannaEllenor svarar:

Svar till 60+: Det visste jag redan :)

Och det är roligt att ha läsare i alla åldrar!

2008-11-19 @ 18:58:13
URL: http://hannaellenor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback