Anastasia!

Då tänker ni på hon som sjunger "To be left outside alone when its cold out here"...:)
Ja tänker på Helen Sjöholm !

Magnus fick inte många timmars sömn inatt, 3 högst då han inte kan somna om ifall han vaknar,
och en viss (klumpig) Hanna kryper in och lägger sig vid tre..  när han skall upp 6 ;P
Av någon anledning har jag stängt av heela det jobbiga sockersuget, visst kommer det smygande
på kvällen men nu vet jag ju också vilken situation jag sitter i och det är samma med latten
(FAST där tänker jag påpeka att dom som anser att det är mycket kalorier i en latte klarar inte ens av
att käka en banan - för det är lika mycket! /EN BARISTA ;P
) menmen ändå bra å bli fri nu och ta mig en latte
när ja är ute och fikar själv med vänner, för de är väl de som är de roliga? Sitta å snacka skit med vänner,
dricka en latte och nåt gott till :)

Så bit för bit ska ja bli koffein och socker fri - rensa kroppen med andra ord (har inte druckit sprit på sisådär ett halvår)
iofs är finns väl ett stort beroende kvar som inte verkar vara lika lätt att släppa,

Nej men va ja flyger iväg Helen Sjöholm var det!
Magnus gick och la sig när han kom innanför dörren (vid 18) och sa godnatt för dagen, hm .. mysig lördag.
Nä då passa jag på att rensa alla filmer och kolla igenom dom som bara ligger och väntas på att ses,
step 1 var tecknade Anastasia ååh den är en stor favorit! Fast ja hatar den där onda typen (alltid samma onska i alla Disney!) och så levde dom lyckliga i alla sina dagar.. men .. ja känner igen dendär rösten?
En yngre röst... så ja sökte på de och fann att de är Helen som sjunger :)
Kandudåklaraavdet...kanjagdåklaraavdet...i deceeeember... tralalalal :)
Ja hela texten hittar du här


Step2,  några Alias avsnitt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback