Vinnaren blev...



Ja, den är fin, min personliga favorit är en annan, nämligen nr 3 :) Den är nog mer personidentifierad på mig !




Idag var vi ute på tvåtimmars promenad och primus fick ett rejält spel,
drog sig ur halsbandet och drog sig in i en hästhage och skrämde upp hästarna
när han väl förstod at hästarna var större än honom kom han tillbaka.
Usch vad rädd jag var just då, att hästarna skulle trampa på primus..
nä, efter dagens händelse så ska vi ta till med tuffare tag och tuffare träning,
Annars var promenaden underbar!

(Ni som inte vet - När ni kommenterar, så svarar jag via det inlägg ni kommenterat i kommentarfältet jag med!! )


Låg i mamsens knä igår =)



Huh ? Vad händer.... ;P


I höstas...

Lyxunge ;P (gammal bild Magnus tog förra sommaren)


Fotomodellen ... haha =)

American Idol - here I come ;P

juste,



Den dagen jag slåss är det inte för att jag hatar den som står
framför mig utan för jag älskar den som står bakom mig.
                       

Kommentarer
Postat av: Maria

om du känner att du kommer ha tid för honom borde du ta med honom :)

det är inte så svårt.. för mig i alla fall med tanke på att theo är så liten. under 8 kg med bur eller väska inräknad så räknas han som handbagage. han har fått rabiesspruta och så har jag fixat pass :)

2008-05-19 @ 22:56:50
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback