Vad tycker DU ? (Skulle publicerats tidigare ikväll - nåt gick snett)



Hej mina kära vänner!
Hur är läget med er en fredagskväll som denna?
Själv försökte jag göra fläskpannkaka, men ugnen skulle vart på 225 istället för 125..
tänkte , äh nåt fel.. pannkakn blev som en degbit men smakade relativt ok..
nu i efterhand skulle jag inte ätit den - med tanke åpå hur kistan mår hehe ;P

Jaa, denna helgen tänker jag faktist ta det riktigt lugnt, utan några planer .. de var ett tag sen nu,
var ute på långprpomenad me pojken (2,5 timmar deedu!)
Riktigt skönt , förutom sista halvtimmen då jag skadade foten på nåt vänster..
kan typ inte sträcka ut den ordentligt, kanske någon sträckning?

försökte ju ändra min design häromdagen på egen hand, vilket resulterade i denna ..
som jag inte tycker så värst mkt om.. frågade Tess som hjälpte mig sist om hon ville hjälpa
mig igen =) får se va hon svarar!

IDag ringde jag till Hemtjänsten i Filipstad och tala om att jag finns, och kan jobba lite extra när så behövs,
lät posetivt =)

Nu tänkte jag lägga in 3 favorit bilder, som NI ska rösta  vilken som är bäst.
Har tagit alla själv (med min mobilkamera!!!)


Denna är ifrån Nykroppa, sommaren 2007, Tycker du nr 1 är finast?



Häromveckan, vid filipstads camping. Tycker du nr 2 är finast?



Denna togs på Pernillas udde förra lördagen, eller tycker du nr 3 är finast?


Nu ska jag leta fram min dator inne i skrubben, måste få lagt in lite Ted Gärdestad på mobilen så jag kan ha nåt att lyssna på när vi powerwalkar, om foten blir bättre vill säga !
Ha en trevlig kväll =)

                                                                  pusshaj,

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag tycker 2an bilden e vackrast, fast jag gillar alla :)

2008-05-17 @ 12:07:17
URL: http://livetenligtmaja.blogg.se/
Postat av: Helena.K.

Nr 2 tycker jag! Hoppas du snart känner dig bättre i foten! Kram,kram

2008-05-17 @ 22:05:44
Postat av: Erika

Hej tjejen! Jag har jätte svårt för att välja bild men till slut bestämde jag mig för bild 2! Hoppas allt är bra med dig! Ps du glömmer väl inte att prata med mig så fort du funderar på du vet vad.....Kramar erika

2008-05-19 @ 17:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback