Jag kommer få mardrömmar inatt...

  •  Guld eller Silver?: Båda är fina, men måste jag välja blir de Silver!
  • Svart eller Vitt?: Svart
  • Sommar eller Vinter: Sommar såklart =) är en döing på  vintern;P  
  • Singel eller Förhållande: Förhållande, trött på singellivet..
  • Södernresa eller Shoppingresa?: Södern med shopping =)
  • Veckorevyn eller Cosmopolitan?: Båda.. men VR vinner ändå.. för Pär är med =)
  • Läppglans eller Läppstift?: Läppglans!
  • String eller Hipsters?: Vardag Hipsters, fest sting!
  • Bred eller Smal klack?: Bred!
  • Hög eller Låg midja?: Hög..
  • Spets eller Leopardmönster?: Spets
  • Kjol eller Byxor?: Just nu, när sommaren är på G så Kjol.. men mysisar funkar jämt.. nästa iaf ;P
  • Sotade ögon eller Naturell?: Naturell
  • Röda naglar eller Fransk manikyr?: Båda! 
  • Kaffe eller Te?: Båda, blivit mer kaffe nu på caféet!
  • Choklad eller Frukter och bär?: Haha BÅDA!
  • (från Maria)



    Tack sis! :) du lär märka huur nöjd jag själv är =)






    Hahaha.. fyfan vilken rolig video men ack, vad äcklig!
    Emelie o ja skratta som sjuttsen innan =)
    Men visst är mixkillen äckligt ful? och dendär groodan..
    vi människor är så knepiga, att vi ens får tanken att vilja kyssa nåt sånt ?!

    Nu, om inte ikväll så i morgon kommer ni se förändringen i min blogg!
    Och jag är sååå nöjd, finner inga ord.. det är bara såå JAG !
    Vad tycker ni ? Ja, jag tog inte er favorit bild men jag tog den som passar mig
    för de är ju mig bloggen handlar om! ;)
    Tack,tack och tusen tack Tess !!
    You rock!

    Nu ska vi gå kvällsrundan, Jag&Primus i sin söta gråa strumpa =)

    Sussa sweet!

    pussokram oss!

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback