ujuj..

Märks tydligt att ja bara ligger hemma vid tv/datorn/telefonen eller vad?

Tittar just nu på "Så ska det låta" me Mr.. Settman.. haha Älska hans skratt... goooo .
Minns ni klassikerna?

Kööööra köra fort som faan.
Åhå håhåh de e sommmar ..
Snälla rara söta (H)annnnna.
ja, och utrycken - Raggarballe med svängdörr xD
Gällivare häääng..
           Nu är de ett tag sedan jag såg dem, dax snart igen kanske?


Fasen, iprenen e slut och det är inte bra, måste ta mig ner till apoteket på nåt vänster,
Har ICA Ipren? (Konsum i Kroppa hade de, men å andra sidan hade inte dom eget apotek...)

nä, fortsätta se på Sarah, Patrik, Nanna å nån mer..
Förresten, har ju redan lagt in en dikt idag.. så tar en text ja höört tusen gånger innan
men inte lyssnat så mkt på.. men naajs, de é partik isaksson och ja,
han är så goo =) sjung precis "Fattig bonddräng" naajs, har faktist den orginalet på min mobil för den är så fin och vänner tusentals minnen !

Imorgon kommer en dikt jag skrev idag.


Mr Isaksson & Sarah down finer, right?

Kör Storgatan ner sen går jag tillbaks
Det är måndag kväll
I regntunga skyar som blåser högt
Ditt namn
Men ljuset i baren ger trygghet åt
En ensam man
Han som drömmer sig bort
Och glömmer vad som hänt
Den som tar ett hjärta
Borde veta vad som sker
När man säljer sin lögn
För att bota sin ensamhet
Du som tog mitt hjärta
Ge tillbaks det helt och rent
Och jag hatar att jag älskar dig
Så att jag nästan kvävs
Här i min ensamhet
Ut genom dörren, där går du igen
Det är måndag kväll
En tom kall blick och sen vet vi var vi står
Stäng alla barer, skrik ut i natten
Att du ångrar dig
För din tunga har
För alltid sårat mig
Vänner som sa
Att vi två var det vackraste
Och ingen har
Älskat dig som jag
Har älskat dig
För jag hatar att jag älskar dig
Så att jag nästan kvävs
Här i min ensamhet


Kommentarer
Postat av: ikrah

aw, på ett café , måste vara ett ganska speciellt café eftersom du flyttade eller? :)

2008-05-02 @ 22:06:25
URL: http://ikrah.blogg.se
Postat av: ikrah

ahaaa now I get it, låter intressant faktiskt :)

Det där med föräldrarna måste varit jobbigt..

Puss!

2008-05-03 @ 11:45:02
URL: http://ikrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback