Så var det gjort!

Idag blev jag helt färdig med inflyttningen i lägenheten, förra veckan gjorde jag ju klart sovrummet och idag mitt förråd/garderob :) ojoj vilket slit men vilket resultat! Lika bra å ha ordning på allt från början för under åren fylls de på med skit ;p inte sant ? Haha , satt äntligen vid datorn, har mkt att skriva av mig och några bilder. . Men datorn vägrar fungera idag. . Jag skojar inte när jag säger att en sida måste ladda 30 min och då e ja redan utloggad.. Så vi får höras i morgon! Sov sött! Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Maja

När vi pker dit åker vi väger om Värmland och sover där en eller 2 nätter för att senare fortsätta till dit.. du kan ju fråga om du kan få förlja med.. för min det får du mer än gärna!!

2008-05-19 @ 07:33:44
Postat av: Helena .K.

Håller med dej,samla skit är vi bra på,fattar inte varför,men det kanske kan vara bra att ha ,eller??!!Hoppas eran snö smält bort! Må så gott!

2008-05-19 @ 07:58:55
Postat av: Tess

Skickade en kommentar på ditt förra inlägg men antingen har du inte godkänt det eller så har du inte fått det. Du kan ju svara om du fått det :)

2008-05-19 @ 18:34:57
URL: http://tess021.blogg.se/
Postat av: Hanna svarar;

Tess; Har svarat via mail Tess!



Helena; Haha jaa, man säger alltid så "Ja KAN ha användning för de i framtiden " hihi.. JA! snön e borta, fast idag fick vi hagel ist ;P'



2008-05-19 @ 21:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback