Så var det dags igen då..


Helloou =)
Blit ett kort inlägg, ska sminka och fixa mig,
Herman har paarty =)
Dock ska jag ta det lite lugnt, jag har sjukdomens öga över mig..
Japp, är på väg att bli förkyld , förvånad?
Inte jag heller...  typ två veckor sen jag låg sjuk senast..
Så, de blir lugnt ikväll.
Idag fick vi nya hårband till att jobba i - då tog ja ett litet kort på de,
Margit planerade det allderles lagom då jag har lugg för en gångs skull =)
Men nästa vecka blir de förändringar i mitt hår =)


Hihi, här är några aaankor påväg till jobbet ;P
Jag är så djurkär.. vi har en katt som stryker runt i stan och är hur go som helst,
jag avskyr ! att de är katter som får gå löst inne i stan, bilarna kör som dårar..
Såg den katten igår, som tydligen har en bulle i ugnen.. usch  den är hur gosig som helst,
men vem är så dum att låta sin katt gå löst?
Ja menar, är ja ute med primus vid vår gata här utanför så kan ja INTE gå på trottoaren på ena sidan,
den är för smal, och Primus är inte trafiksmart, så han kan springa ut i vägen hursom
tur som är vet jag ju de.. men tänk alla andra djur i världen som springer och blir påkörda
av alla eländes snabbkörande bilar..

Nä, nu måste jag kila! Ha en trevlig fredag!


Huh, prara du om mig?


Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback