Om jag vore rik ..

Skulle jag köpa ett hus vid havet på en ö.. eller nåt liknande.
Sen skulle jag hjälpa mina föräldrar och bjuda hela släkten på semester till min ö =)
Och Primus skulle få en egen kungatron xD

Jag skulle shoppa hela dagarna och leva a´la PARIS haha =)

Men nu är jag inte rik som ett troll, snarare fattig som en sill.. typ ;p

Idag satt jag och gick igenom ekonomin, och de sånt skit haaatar jag att göra.
Men jag hade tur, denna månaden gick det runt.. nätt och jämt.

Ska skaffa kontant kort till mobilen nu när ja inte jobbar så mkt.. räkningarna flyger iväg.
Men vet ni vad som är den största utgiften i mobilräkningen?
Haha, INTERNET... men är man BLOGGBEROENDE och tittar runt 24/7 blir de rätt dyrt..
Men det kommer inte gå med kontant kort =) Bra de!.. eller inte.

Nu ska jag fortsätta se Gossip =) Sen blir de Andra Avenyn..
Haha hitta en bild i min mobil från skånetiden, känner ni igen mig?
                                           

                   Pusshaj,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback