Minns ni Zlatans klack? & Jordkloump

Hahaha vem gör inte det...
Ja, sitter och ser eller såg matchen Sverige - Slovenien
Vi har skött oss riktigt bra idag =) 1-0 till sweden .
Hihi, borde tacka Marielle för hon lärde mig tycka om fotboll..
Har ALLTID vart anti fotboll, jag har inget bollsinne och hade alltid som svar på tal
"Vilken idiot vill springa och jaga en liten boll"..

Men för några år sedan, i skåne...
Satt marielle och rabbla upp alla spelare å blabla.
Sen vart vi hemma och såg varje match den sommaren, eller
vi var ju ute och såg på storbild också, och vi skrek så huset skakade..

Ja, men Zlatans klack kommer vara den som jag minns från då jag började tycka om fotboll..

Marielle & hennes jädrans Anders Svensson xD ujuj, hon skulle gett allt för en dejt med honom!

Idag har inte vart en vanlig dag på jobbet, fick ju en ny arbetskamrat =)
Margits son Claid (vet ej stavning) , och jag kommer köra luncherna ihop !,
Var lite nervig först men han var skit trevlig!
Kommer jobba som vanligt sen alltså 11.30-15.30 men just idag och i morgon kör jag
14-18, anledningen: Det kan bli rätt stressigt vid lunch, och eftersom jag är lite dåsig i skallen pga vrålförkylningen så ska jag ta de lite lungt, det tyckte Margit med =)

Haha nu har jag det bästa uttrycket man ska använda när man blir förbannad, slår sig osv.
JORDKLUMP (uttal på värmlänska: Jordkloump)
Jo varför? Va är ett vanligt ord man säger när nåt sånt händer? - SKIT.
Ja, och vad blir skit efter ett tag i naturen... Hahhaha...
+ Att ungarna inte tror och tar efter sväärord.


Nåt mindre smart var när jag och viktor disskuterade och kom in på vad VM & EM betyder..
hm, jag har aldrig fattat de.. (JAG ÄR ÄKTA BLOND !!)
Ja, såklart - EM: Europa mästerskap , VM: Världs mästerskap... hur dum får man vara.
haha jag dissar mig själv i min egen blogg.. Yeah.

Näni, var trött redan när jag lämna jobbet men kunde inte somna,
antagligen inte nu heller, men det är värt ett försök!
Hoppas allt är bra med er ute i vår vida värld =) ^^ www.v.v.v..com HAHA

                               Pusshaj,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback