Kvällens smink..

Okej, har väl lite tid att slänga ut en bild på hur jag ser ut ikväll..
haha Herman ringde för 1 1/2 timme sen å fråga om ja komer..
Hanna tar lite tiiid ;P

Jo, iaf.. är faktist inget fan av att skicka ut outfits hit eller dit,
med den enkla anledningen att det tar tid och jag trivs i mig själv,
men sminket däremot får ni gärna säga vad ni tycker om!

Here
i am Seriösss..


Och ett litet leende =)


Nå?


Smycken:
Pärlahalsband - 
med glitter hjärta ifrån Glitter
Örhängen - har hängt med måånga år,

Smink:
Läppglans -
Fruit Lancome
Rouge & Foundation - Isa Dora
Eyeliner - Oriflame
Mascara - Loreal Paris; Voluminous 4x
Parfym - Vaniljdoft made by; Alyssa Ashley

Så, jag säger det igen ; Ha en trevlig Freeeday!

Kommentarer
Postat av: Helena.K.

Kanon snygg!Hoppas du hade sköj hela natten! Kram,kram

2008-05-24 @ 07:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback