Jag ryser...

Sommarljusa skyar över fager sommaräng
Himmlen är mitt täcke och marken är min säng
Jag har kraft att andas frihet
Jag har mod att va' mig själv
Mina tankar vandrar lika fritt som laxen
I en sommarälv


En fågel är min granne och han hälsar med en sång
Han sjunger om sin frihet som ska bli din en gång
Åh, vingar är min önskan
Och längtan är min tröst
Jag tror att jag far söderut när sommaren är slut
Och det blir höst

                                     Jag tror ni vet ; Ted Gärdestad - Sommarlängtan.



Och sommarlängtan det kan man säga att jag har i detta rusk!
Primus ligger inne i sängen och snarkar haha
De e så mysigt å höra, att han känner sig hemma i nya lägenheten =) Myspös - påkk =)
pratat med Viktor nåtn timme nu.. han ska antagligen flytta till Irland =/ kommer sakna våra stunder..
I telefonen ;P thihi xD ..

Måste väcka gullet så vi får oss en promenix innan klockan blir allt för mycket!
så var snart denna helgen över.. usch.
sov gott,
citerat ifrån Vikkz:

Give me a place to stand and I will move the earth


                                                                                      
Pusshaj,

Kommentarer
Postat av: Tess

Du kan göra såhär för att underlätta det för mig.

1. Vilka färger kan du tänka dig att ha?

2. På ett ungefär vill du att headern ska se ut?

3. Mönster på bakgrunden eller vill du ha den enfärgad?



Maila över svaren på det, dina bilder och inloggningsuppgifter till tessw@hotmail.com så börjar jag så snart jag kan :) kram

2008-05-18 @ 13:07:58
URL: http://tess021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback