Jag har ljugit för er...



Hittade en bild från när Jimmy och jag festade för några veckor sedan, herregud vad länge sedan det var.. men känns som igår...

På tal om igår, så var jag och primus ute på långpromenad, och upptäckte skidbackarna i filipstad..




en busig fotomodell ;P
 

Här har vi några hästar som var nyfikna på oss.. men primus var mer nyfiken på dem ;P


sitt fint!


Svensk björkskog!

Ja, så var det defär med lögnen =) haha, för nån vecka sedan skrev jag "Sommar,sommar sommar"
som rubrik - och förklarade hur skönt det är att sommaren redan är här, och såå..






Både jag och primus blev smått chockade när vi kom utanför dörren och de snöade!
(hörde om det igår men hoppades att de inte skulle landa här)
titta vad hemskt - blommorna är snötäckta! får hoppas det blir bättre tills i morgon,
riktigt kallt .. tänk, att för en vecka sedan badade jag!

Nu ska jag se klart på "Extra Extra" och sen ta mig ett låångt bad =)
Det var dålig röstning på gårdagens röster, men ger vinnaren i morgon så rösta på nu!!!!
Hoppas ni har en skön lördag!

                                      Pusshaj,

Kommentarer
Postat av: Helena .K.

Ja du en sak vet man ATT VÄDRET KAN MAN ALDRIG LITA PÅ!!!Men primus ser att gilla det.Här nere har vi ingen snö,men det är kallt i vindarna.Hoppas på en lång/varm sommar till oss bådda!Må så gott,hoppas du får en bra söndag.Kram!

2008-05-18 @ 08:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback