Jag får nog träningsvärk i morgon :D

Hej bloggen!
Jädrar vad jag och Milli ^^ har skrattat idag..
De hela började med att jag kom hem från jobbet - då när ja precis kommit innanför dörren röinger telefonen.
"Hej... minns du inte mej, Nattis" aa nåt sånt.. hm.. ja blev lite förvirrad, trodde de var en kompis
för tyckte mig känna igen rösten ;P

Men de var farmor&maja! som busringde =)

Så gav dom mig ett nr så vi busringde loss , råkade ringa fel nr
kom till en äldre dam som gick på allt totalt.. den perfekta busringningen =)
Herregud, inte skrattat så mkt på väääldigt länge xD

men oj, telefonräkningen flög iväg.. kosta typ 13 kr i min.. och prata väl en halvtimmer säkert..
menmen ;P

Vad stör ni er på för människor?

Jag får dampryck på äldre överklassdamer som tror sig veta bäst,
eller egentligen - jag tål inte folk som tror sig vara bäst, vackrast ja ni vet.

Många gånger har jag fått höra
- Du är så ung, du vet ju inget om livet..

Ja må vara 20 år, men vet jag inget om livet?
Usch, man ska inte slänga ut saker man inte vet någonting om..
ok, det är inte bara äldre damer som är sånna, men dom flesta
som jag spontant träffat.

Visst har de levt längre år, visst har de fött flera barn, och lagat många rätter mat
tvättat,städat m.m även gått igenom faserna i livet av både glädje&smärta,
lärt sig av sina misstag och gått vidare.
Men, häromdagen hörde jag en fågel viska just den frasen
jo fan, men bara för du är tex. 40+ betyder väl inte att jag upplevt mindre,
och vet mindre.... Nä det är som en cirkel men jag tycker den meningen är förolämpande.

Nu ska jag ändra min design, säg mig vad ni tycker om den sen!


Hittade en fet fästing på pojken, så de bar av att köpa halsband .. usch hatar dom äckliga små krypen!

pusshaj ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback