God morgon xD

Eller lunch kanske?

Vart hemma vid 5 i natt, fast ja gick ju faktist inte hemifrån förrän vid tolvtiden..
haha började bra, tappade fotfästet i en slänt och rulla ner, all dryck rulla iväg åt alla håll ;P
och då var ja nykter ;p

Sen ja, gick vi till hotellet typ direkt och träffa på många goa personer =)
Börjar känna igen folk och lära känna fler nu.

Sen blev de förrvirring vart vi skulle.. hem till mig eller Herman?
Ja, men de sluta med hos Herman..
Så parta vi på sen blev jag så trött så jag gick hem
och slockna nästan direkt.. (självklart gick jag först på "natt/morgon" promenad med Primus)
Ja sen sov vi lääänge idag.. sen vakna jag med halsen ännu mer uppsvullen men sånt är livet.
Drog till kinan och köpte hem ;P så nu ligger ja med en påsegodis&cola och bara vänar på
Perelli..

Vad gör ni ikväll?

Kommentarer
Postat av: Maja

Gud vad härligt det låter att bara mysa med sig själv!!

Jag har varit i Trollhättan och shoppat idag .. jag hittade två snygga toppar på Cubus för 50 kronor styck.. och ett par underbart vackra skor!!! på rea allting haha jag tror jag e expert på att hitta REOR xD

jag saknar dej.. massor.. :( Kommer du hit snart??

Love you syster-yster <3

2008-05-24 @ 20:17:29
URL: http://livetenligtmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback