Fiskar =)

Japp, hade ju redan 5 guppys & en kampfisk,
men idag köpte jag även en guldis, en mal & en dalmatinfisk =)
Usch, han hade massa äckliga långa ålar i ett akvarie..groose.
Men sen hade han småå söta sköldpaddor & ödlor =)
Men nu blir de nog inte fler fiskar på ett tag, har ett väldigt litet akvarie ;P
Ser ut som Guldisen&Kampisen är på hugget, antar att smäller det så smäller det..

Haha fiskar är fiskar ;P

Iallafall, nu funkar äntligen inloggnings sidan igen!
Däremot har jag inte dikten tillgänglig och är riktigt trött..
har ett en bra fransk miniserie i två delan på tvåan "Det fria livet",
Ja blev faktist väldigt nyfiken på france, kanske dit jag borde söka mig?
Leva i Paris och äta god mat och designa mina egna kläär =)
Nja, mest njuta av livet.

Hade ett par fransmän som utbytesstudenter i Restaurangskolan i Ängelholm (där jag gick)
och dom var riktigt schyssta - och proffsiga i det dom höll på med.
Men vi skickade även vi ner och dom berätta att fransmän VÄGRADE prata engelska.
Och hur lätt är det för en svensk att förstå franska?
nä, så är jag sugen på å åka dit så blir det plugga som gäller! haha
Det enda jag minns från franskalektonerna är frasen
"Exucie moa juswie orowetwa" (som jag bara skrev raakt av uttalet så de är knappast så de stavas! haha)
Jo.. men de betyder iallafall : Ursäkta mig att jag kom försent..
haha, för de gjorde jag till alla lektioner i fuxernaskolan ;P Varenda morgon.....

Men shit, vad konstigt det skulle kännas att kyssa alla på kinderna hela tiden.

Nu ska vi gå vår lilla promenix, sen sova.
Jobbar som vanligt i morgon, och senare på kvällen blir det grilla med Magnus =)
Allt väl med er? nu får ni allt  kommentera mera! hihi

                                                                              slafa nice!


Kommentarer
Postat av: maja

"Hannaellenor"



Ett skitbra märke för kläder!! enligt mig ;)

2008-05-28 @ 07:21:58
URL: http://livetenligtmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback