Fina minnen =)


           En underbar tid jag saknar väldigt mycket!
              under detta målade Han (ja, han med det stora H för mig....)
                   en kille som gav blommor till en tjej.. och under V ger blommor till H....



När jag fyllde 18 gav han mig en ros & ett väldigt vackert armband av märket "Snö",
och ett grattis kort med hans autograf wooohoo xD


En dikt jag skrev då..

Jag hade aldrig känt så för någon, du var så speciell
vi var speciella, Jag hade egentligen lovat mig att aldrig falla för någon igen,
efter allt önskar jag man kunde vrida tillbaka tiden.
Du är en diamat i mina ögon, men trotts det gör det ont att höra dig skratta,
men du vet att jag ändå lyssnar.
Det gör ont när våra blicka möts, ändå söker jag din blick,
Det gör ont att veta att du finns, och att du gått vidare ,
men fortfarande frågar jag efter dig.
Jag försöker förtränga det som har hänt,
Jag kommer aldrig kunnar förändra det förflutna.
Innerst inne så vet jag , att du vet vad jag fortfarande känner för dig.
Bara att höra ditt namn får mig att rysa, Jag plågas att inte ha dig i min närhet
Vi två, du som var så speciell för mig.
Vad alla andra tror, ville jag inte såra dig.
Jag Älskade dig, njöt av dagarna tillsammans med dig.
Man vet inte vad man har , förrän man har förlorat det....

den skrevs ett tag efter vi gjort slut, vissa bitar är ej skrivna av mig... 23/2 - 07.

Kommentarer
Postat av: Tess

tessw@hotmail.com ska alltså vara ett understreck mellan W och @ =P

2008-05-20 @ 08:35:44
URL: http://tess021.blogg.se/
Postat av: Anonym

hanna forget HIM.. kramizzar emelie o du det verka som det ordna sig om det vi prata om igår.

2008-05-20 @ 09:20:02
URL: http://mittlivmittbarn.blogg.se/
Postat av: Helena.K.

Vilken underbart vacker men samtidigt sorlig dikt!Du är verkligen jätteduktig på att skriva! Må så gott!

2008-05-20 @ 10:10:28
Postat av: Hanna svarar;

Helena; Tack, var rätt nere när vi gjorde slut så de var lite meningen =/



Emelie; Ja veeeet. Men rubriken .. "Fina minnen".. de är ju det det är! vi har diskuterat detta :p

Bra att de löser sig.. ring mig så får vi prata mer sen!

2008-05-21 @ 01:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback