Lite bilder från igår =)

Hejsan där ute i världen!
Här kommer en liten bild-dags uppdatering ifrån 7 maj!

eftersom ja vände å vred på denna bilden så den just skulle ligga rätt i bloggen så gjorde den inte de, så då får ni vända och vri på era huvuden hehe =) Iaf gårdgens outfit som jag tyckte mkt om.. ni förstår  varför jag frös kl 23.30 igår kväll.. glömde ju tröja!


Och en ego-pic!


Här har vi Pernilla som roa sig med kameran haha ;P ville juu få me den fina bakgrunden!


Och här är en heelbild på den underbara kvällen! sammanfattar allt!



Ännu en vacker bild!


Himlen är oskyldigt rooosa (blå!) som vi satt och sjung med till Ted Gärdestad på mobilen..

Ännu en =)




Här har ni Pillan =)



Och lilla jaag =)

Pillan&Primus!


Här tittade månen fram, de måååste fotas!

                                        

Mkt trevlig kväll, dock blev de sent med tanke på badet senare, så vart riktigt trött idag!
Denna dagen flöt på som vanligt, lite folk på caféet men det beror på att vi inte är färdiga med uteserveringen än,
har bokat plats åt primus på hundpensionat i Höja/skåne,
Åker ner den 7 juni och bor utanför Denise i tält hehe =)
Anledningen är för att hon har katter, och Viktor har hund .. och jag känner att då har ja ändå mitt lilla egna  =D
kommer ju "bo" där ca en vecka, och då bor primus såklart med mig.. sen om vi drar iväg nån kväll utan honom kan han vara i denises rum, men hade ju inte velat ha honom där heela veckan i ett rum.. därför var detta den mest billigaste och praktiska lösningen.. få hoppas de inte börjar åska! Då dööör jag.

Under studenthelgen lämnar jag in primus på pensionatet så slipper ja ha honom i huvudet när tiden inte räcket till.

Usch, torsdagar är inget bra på tvn.. låg ute lite på gräsmattan så länge solen höll sig varm, nu ska jag gå och lägga mig i ett varmt bad !

Vad har ni för helgsplaner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback