Det verkliga One Tree Hill..

Hej alla barn =)
(sitter och tittar på morgonsoffan)

Vad gör ni idag?
Jag tog mig en tablett innan så något bättre känner jag mig, men ack så trött.

Tänkte idag lägga in några fina bilder med starka minnen
och vad kan de handla om?
One Tree Hill .. såklart =)

Här e Peyt, Nate & Luke..
Ja


Det är såhär de ska va!
Puss


Den speciella balen.. (Nate&Hales & Peyt&Luke!!!! MUUMMA!)
Gänget

Bakom kulisserna ;P

OTH

Underbara ögonblick!
Yes

Mumma! Min drömprins =)
Mumma


Den gamla goa tiden.... de är så vi minns dom !!
Play


Ni två har DET.
Luke o p


Man kan inte beskriva med ord hur mkt denna serie förgyller mina fagar!
och saken är den , att jag nog aldrig kommer inse att det bara är en serie....


Lägg din arm omkring min hals så du är nära 
Det finns inget mer ikväll du måste bära
Fäll ut ditt hår en silvertår
Lägg ditt huvud på min kudde
Om du bara vill så säg till
Jag kan vara din vän när natten faller
Om du bara vill öppna din dörr
Och bara våga släppa någon in
Det bor en sorg i dina ögon som jag inte når
Det bor en sorg i ditt hjärta som är svår att förstå
Hur kom den dit hur kom den dit
Den är svart som svart granit
Om du bara vill så säg till
Jag kan vara din vän när natten faller
Om du bara vill Öppna din dörr
Och börjar andas släpper någon in
Per Gessle

Kommentarer
Postat av: Maria

vad menar du? :P

2008-05-01 @ 20:46:36
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: J.eynie

Hej!
Sjävklart föll jag för ditt inlägg om OTH! :)
Delar med dig om den åsikten att: "jag nog aldrig kommer inse att det bara är en serie...."
OTH är sjukt bra! :) Hehe.. Har en egen kategori för dem i min blogg, t.om.
/ Jenny

2008-05-02 @ 09:32:22
URL: http://jeynie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback