Barndomsminnen m.m

Sitter på Youtube och tittar lite =)
Hittar denna låten som ja lyssnade på dygnet runt förra året,
 

Denna är en av mina även idag favoritlåtar, dom fick verkligen till det!

 
och denna, som man släppt loss till som liten.. haha =)
 

Hade en bokmärksbok där jag sparade alla viktiga fenomen ett av dem var gamla bilder på titanic. Fatta vad det då betyder att hitta detta klippet.
 

denna konserten såg jag häromveckan, och jag föll pladask för Helena Josefssons perfekta refräng..

Markoolio lättar upp stämningen =) 

 
Denna låten ÄLSKAR jag, och har alltid gjort

Och den underbara låten fick avsluta mitt inlägg, nu ska jag lägga mig så jag orkar upp tidigt för min morgonpromenad!

Har ni haft kul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback