AJJJ!

Jag haatar att vara kvinna. usch. ok, kanske låter fel att skriva så, efter gårdagens inlägg haha
Men, jag menar mer just precis idag/nu.. en olycka kommer inte ensam eller vad säger man?

Nä. har så jädrans ont nu alltså.
Fick även ny tid hos doktorn nu i månaden för halsen.
Som jag sa - Nog är nog.
Iofs lät inte Irené så posetiv till operation..

Har precis pratat med en tjej som antagligen ska hjälpa mig om vardags eftermiddagarna
med Primuspojken ;)

Och mamma har köpt en bild på N.Y om natten som jag ska ha på min sovrumsvägg..
Har sett en så underbar bild på IKEA en stor maffig tavla men grejen var att den låg på 1000 kr..
denna mor köpt låg på 35 kr ;P Fynda haha ..
Men de är så jag.. och jag är så mkt Peyton Sawyer =)

Förresten, har hittat massvis med mysiga bilder på Chaaad =) Jag är tamejfan tok-kär...

Här är dikten jag nämt innan:

Kan du inte se hur jag mår? Hur jag kämpar för att inte ge upp?
Hur jag ber natt och dag hur helvetet skall få ett slut, Fan.
Du tror dig förstå, men ser du verkligen min längtan?
Ville ha dig här, ville ha det som då, ville att det föralltid skulle vara vi två.
Djupt inne, längst inne tror jag att du vet, att du vill och du förstår
Men sen är försent nu.

Den skrev jag när jag var väldigt ledsen .
 


Nu skall jag äta banana splitt =) Sen ska ja se klart extrem home makeover, vi hörs kanske sen
med ett älsklingsinlägg, tillägnat min käraste...Puss&kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback