Vart tar tiden vägen?

Ujuj?! Jag glömmer av bloggen.. eller inte avsiktigt den finns i bakhuvudet, men telefonen är på lagning och när jag kommer hem från jobbet vill ja ägna mig åt mig själv.. fast bloggen är ju en del av mig ;P Men inte den sega datorn då.. orkar inte sätta mig och vänta en (värdefull!!!) halvtimme bara för att få igång datorn, internet .. och tillslut komma in här..

Nä, annars tycker ja lite smått om att tiden går snabbt, därför de e kalastime juuu =) Har bara onsdagens jobb kvar sen är de lååångledigt - 5 dagar! Mkt värdefullt ! (Och Jimmy är så go så han har fixat 10 superbra filmer till mig när jag kommer ner deeedu, puss på dej! *thihi citerat från jimmy haha :D)

Har även tjattrat lite med några vänner, ser ut att vi blir mer än jag räknade me ;) De e flyt .. xD

NU är klockan 00.45 och jag är äckligt trött, håller även på att bli förkyld =/

Aaauuu va ja har drömmar, eller de blir verklighet snart!!
Flyttar in i lägenheten, har köpt en ny svartskinnsoffa - "klippan" soffa, riktigt het!
Och ska åka till K-stad (där den är) och handla massa på IKEA , Typ barstolar med bord till köket,
Förvaring, m.m oooo ja läängtar sååå !!!! Ja älskar inredning !
Funderar faktist på att gå en baristakurs, blir mer och mer intresserad av att testa mig fram med kaffe och alla dessa underbara smaker (INTE KAFFE utan SYRUP m.m) och alla trix m.m NÖJE på ARBETE - finns det?  (=


Nu är de sänga som gäller, badade bastu tidigare idag, såå nu blir de en sköön sömn ! xD

Denna läste jag i tidningen häromdagen, sorglig men fin.

Det finns ett hav
som ingen ser,
Det finns en grav
där ingen dör
Det finns en sol,
som ej går ner
Det finns en strand,
I varje själ



                                               Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Majaa

Den där dikten får mig att sakna tiden i sexan, när jag mådde dåligt skrev Elin den till mig och allt blev så mycket bättre när vi blev vänner!
sen försvann allt =(

2008-03-19 @ 06:35:15
URL: http://livetenligtmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback