Trist... men men livet går vidare...

Hej alla bloggischar!
Jag fick tyvärr inte lägenheten, för dedär jädrans köööösystemet.
Menmen, ringde en kille igår som har en 2a ledig.. relativt billig hyra (billigare än i NYKROPPA!)
Men kruxet då, är att den blir ledig i April.. vilket betyder att ja står med dubbla hyror i 3 månader framåt..
visst, de går säkert men då har ja inget liv på sidan av.. så ska in och snacka med killen i morgon,
går de inte igenom nåt annat förslag så skiter de sej. och tvåor går inte att hitta i filipstad.
Ni ser vilken tur jag har med allt?

Är så himla trött hela tiden, lixom bara för ja jobbar nuförtiden hela dagarna.. de e väl inte såhär livet kommer seut? Jobba,sova, skita, äta ja ni vet.. Man blir ju deprimerad av att bara tänka på det..

Ska in på boxer.se och seemej omkring efter en inspelningbarboxer, wish me luck =)
(fast de har ja ju aldrig ändå...)

                                                      Sov sött!

Kommentarer
Postat av: Majaa

Jag fick min äkta riktiga kyss i går kväll!!!

2008-03-12 @ 07:13:01
URL: http://livetenligtmaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback