Sitter på nålar..

Skit oxå, jag åkte och tittade på lägenheten!
Och den var P E R F E K T !!!
Jag är då först i kön, och han sa även att om ja inte vart det så hade jag blivit de,
för jag hade bäst referenser, lägenhetervana, såg lugn och sansad ut och hade jobb.
Den var verkligen toppenrenoverad, liten men praktisk och snygg.
Riktigt snyggt golv/väggar, väldigt litet kök (Typ så man kan stå i de och inte mer) men väldigt fräscht!
En stooor egen balkong, as snygt badrum med badkar, stor bakgård åt alla i huset som är inhängnat - perfekt för primus....
Då till något jääääävlgt irriterande.
Killen som bor i lägenheten har en kompis som är intresserad, och då är jag ju körd..
får veta på måndag...
så, har inte så mkt lust att skriva mer.. är ara såååååå irriterad över hela sitsen, sitta hemma en hel helg och bara vänta.. foch nu börjar andra chansen! Ha en bra helg! Puss

Kommentarer
Postat av: Helena .K.

Håller tummarna för dej att DU får lägenheten!Må så gott!

2008-03-10 @ 21:19:09
Postat av: Majaa

Hej!
Hur mår du? hörde det med lägenheten fan va trist!!
jag har börjat skriva en melodi till låten nu =P
pusshej älskar dej

2008-03-10 @ 21:51:53
URL: http://livetenligtmaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback