Shooooho =)

Nu är ja hemma hos Jimmy, vi ska äta tacooos ;P

Resan gick bra ner, jädrans primus ska lukta på allt å alla men han va lugn när han fick sitta på sätet breve mig,
haha jädra kärring breve som glodde som faaaan, sooo? Primus är mitt allt och ska bli behandlad som de xD

Tagit några bilder oxå, haha gick in på "Coffee house" och tog mej en latte med irish cream - mega go...

Träffade Erika (En som förändrade mitt liv thihi nu har ja nämt dig ;P)
Fika och prata lite, mkt treevligt =) Fick en mega snygg lykta !! och massa pengar som ja fick spendera på mig själv !! =)

Köpte ett läppglans ja önskat mig ett tag - Lancome (200 kr!!!!)
Och sen as snygga örhängen, svartglittrigt ögonskugga från "Viva la diva" Thaha ;=P
Hitta även en snygg dräkt till min fest, fan saknades 20 kr.. glömde ju min plånbok hos Jimmy..
Jaja, har ändå fest kläder förberädda thiihihi =) Gud är såå glad att komma ut och ha lite kul!
Men trött är jag...

Nu ska vi käka, sen kommer mamma och hämtar mej om 40 min !

Puss!


Kommentarer
Postat av: Erika

Det var jätte roligt att träffa dig idag! Kan inte fatta att "min lilla tonåring" blivit en stor flicka! Jag är såååå stolt över dig! Massor av Kramar till morgondagens födelsedagsbarn!!

2008-03-20 @ 21:13:32
Postat av: Helena .K.

Glad Påsk önskar hela fam Kanebratt!Må så gott!

2008-03-20 @ 22:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback