Partybilder+ Utmaning.

Hej alla påsksjuka människor, här är de inte så mkt påsksjukan (=fyllesjukan) bara lite.
Hade riktigt kul igår, hade ju min 20:års fest med närmsta vänner!
De blev inte så många, helgen har vart helt kaotisk, haft fullt upp varje minut.

Ska förklara snabbt hur de har sett ut:

Sluta jobbet i torsdags, Hem å packa, upp me tåget..
Jimmy skulle mött mig vid Trollhättans station, nää de glömde han..
så ja fick dra på en hund och tre väskor typ ett kvarter..
Sen mötte ja han och Erika, han tog vooovvis och gick hem till sej,
ja å erika fika och småprata..

Sen gick ja hem till Jimmy, men då hade klockan hunnit bli så mkt att
mamma o maja skulle hämta oss, Maten stod klar hos Jimmy men hann inte få en tugga..
då hade ja inte heller ätit någon frukost, (klockan vad 19!)
Åkte me Majsan och mammi och handla inför festerna,
kom hem rätt sent, in å packa upp och fick käkat lite..

Sen på fredagen storstädade vi överallt här sånt,
sen kom släkten och vi åt och pratade gott.
Upp nästa dag, städa undan och gå fram till Edet och
HANDLA PÅ SYSTEMET för första gången,
köpten en flaska "Risling" och två cider..
Tog en fika me mamma, mums va latte e gott =)

hade ju handlat skit mkt gosaker och sånt
och hade nu laddat upp med ett laaager med sprit:
1 jordubbsvin, 5 vita viner, 3 små flaskor me fint vin,
massa blanvann, 2 liter vodka, 1 liter champange,


Ja, som ni förstår blev de fylla igår hihi,
Sandra och anders anlände vid 18.. ja städa och packa upp massa chips m. tillbehör,
dom stekte upp köttfärsen, och vi hacka ner grönsakerna
och sen helt plötsligt kom - Pelle, Lillis, Vikkz, Denise&Simon ..

Sandra&Anders drog sej väääldigt tidigt, efter maten..
men vi fortsatte och festa... haha kommer in ungefär hälften av bilderna längre ner här..
Hoppa studsmatta (med islager!) mitt i natten, skrek som galningar, vikkz "strippa"(fångad på kamera)
spillde ner och flumma =) Nä, hade riktigt skoj.. synd att man somnar så tidigt nuförtiden! haha..
Kommer in fler bilder senare eller i morgon...

Nu ska ja ner och spela bingolotto! Förresten, köpt barbord och hitta en hundring ute tidigare idag hahaha =)

Utmaningen av Maria (fashionstars):

För fem år sedan var jag 15 år, en fjortis som gått igenom mkt skit och lärt mig av mina misstag. .
För tio år sedan var jag 10 år och en busig unge som hade det svårt i skolan och på kompisfronten.
För femton år sedan var jag 5 år och hade världens energi, var huvudpersonen i busen och en unge me temprament!
För tjugo år sedan var jag 2 dagar gammal och var mest lugn och trött..

Utmanar ALLA!

Nu till partybilderna:


Tack för en mkt trevlig kväll,         
            Imorrn bär de hemåt!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej Tjejen! Det verkar som du fick en riktig bra födelsedag och att festen blev lyckad! Kul att få se bilder. När vi pratas vid får du berätta mer! Bamsekramar Erika

2008-03-23 @ 21:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback