Ojoj, nu händer de grejor!

Som jag nämt tidigare så pratade jag med en kille häromdagen, idag åkte jag och tittade på lägenheten (en en&halva fast de är som ett sovrum) iaf, lägenheten var precis min smak =) Supermodernt kök, och nyrenoverat med badkar.. nackdelarna var ju att de inte fanns balkong men de va ett soft ställe så man kan ju vara ute på gårn och softa annars ju =) men ja fick då äntligen mig ett fantastiskt badkar =) och förråd fanns det...
något småååjobbigt då, är att ja endast hade TVÅ garderober... men killen (som förövrigt var en riktig heting med kirunadialekt) berätta att de fanns ett mega förråt mittemot min dörr (jag bor själv på 3:e våningen) såå kanske kan göra något praktist som en garderob.. fast då får ja inte precis springa in naken och hämta kläder kan ju bli smått pinsamt hahaha ;)

Jo, som ni förstår har jag ju fått den, blir kontrakt i veckan =)

Mina planerade veckor framöver:
Denna jobba hela veckan, softa hela helgen.
Nästa: Jobba hela veckan, åka till thn med tåget å möta Mellan,
shoppa loss inför partyt, åka hem direkt och träffa släkten sen kommer viktor vid 12 på fredagsnatten..
(Vill gärna träffa dig helena någon dag ja e nere ?! )
sen sova, upp och städa och fixa inför partyt,
alla anländer och vi festar hela natten lååång =)
Upp på söndagen och gå på hundpromenad (jag har med primuspojken ner)
i uddevalla, mamsen kör oss till Thn, tar tåget hem och e hemma seeent.
Upp nästa dag åh jobba ... hela veckan ut.
Packa ner lägenheten den helgen, jobba den veckan..
sen anländer mamma&pappa som ska hjälpa mig med flytten..
Grannen skulle ev oxå hjälpa till lite =)
Sen får de ju bli inflyttningsfest me några vänner ifrån stan !!!!

Fatta att ha allt planerat en månad framåt.. nu kan ja inte klaga på att inget händer !! =)

Nu, ska jag lägga mig och mumsa i mig en FRIDA och sen läsa ut "Djävulen bär prada" super bra bok!
Sösssa sweeeet =) I WILL!!!!


Kommentarer
Postat av: Helena .K.

Va trist att du inte fick första lägenheten,men jag hoppas i jalla fall att du kommer att trivas i
denna du fick!Jätte kul om vi kunde ses,du får gärna höra av dej om det blir tid över när du är nere.Tyvärr arb jag hela påsken....Trist,men sånt är livet ibland.Ta hand om dej o må så gott!

2008-03-14 @ 13:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback