Jävla helvetes Perelli, Jävla helvetes dag!

Jahapp, så var skrällarna och hysterin över. Tidningarna fick som dom ville.
The gamblers vann sina 100xpengarna.
Och som jag sa när turnén körde igång: De släpper inte in nybörjare..
Alla var redan kända på ett eller annat sätt.
Perellis låt var för mkt vardags-schlager, Sannas var en "powerballad" .. 
Ändå förstod jag det som Sannas vann tittarnas röster, men Perelli vann juryns.
Hur i helvete mkt har vi som röstar rätten att säga ifrån, när vi sa ifrån att vi gilla Sanna mest?!
Nä, usch. Sannas bidrag var årets vinnare för mig. Nilsson-Perelli - DU har redan tatt hem skiten innan...

Blev nästan deppad när Björn sa farväl, faan han e så jädrans het ;)

Spänningshuvudvärk var det här ja, kanske släppte schlagerpirret och ersattes av minnet av dålig sömn inaatt (När jag även drömde att Bengtzing fick 0 poäng och började skrika på Luuk och svenska folket, haha.

Ringde några samtal idag, För att se vilka som egentligen kom ihåg att jag skickat ut inbjudskort ..

Sumeringen:

Dom jag bjöd, (Dom som är överstrykna sa EN vecka innan att dom inte kommer: 

Viktor
Marielle
Denise
Simon 
Olof
Matte
Pelle
Nina
Erik
Lillis
Sandra
Charlotte
(Elle&Macke)


Jaa, vissa har ja inte ens pratat med.. men hört via andra att dom pratat med dom att de inte kommer.

Ja, får väl se vilka som dyker upp.. har bjudit några till fast utan kort då.. men trist att folk beter sig så.. 
jag har lixom fixat sprit, mat och massa skit på sidan av.. så grattis Hanna blir en go fylla med massa mat till mig själv.....

 Men de som kommer - Vi ska parta loss iaf, man märker ju vilka som är ens riktiga vänner som lägger tid och pengar på att kunna träffas.

Har syrran är dikten vi prata om (ingen garanterad korrekt stavning, orkar inte hämta ordboken)
 
Do you love me our do you not?
You told me once but I forgot,
So, tell me now and tell me truth
so I can tell - I love you.
Of all the people I ever met, you are the one I can´t forget
And if I die before you do, I go to heaven and wait for you.
And if your not there before Judgementday, I risk my wings for everything.
Just to prove my love is true, I go to HELL to be with you.

Kommentarer
Postat av: Majaa

Håller med dej, Sanna ägde sönder stort!
ärligt talat vfr har dom äns en jury när de e tittarnas röster som räknas? xD

2008-03-16 @ 22:24:52
URL: http://livetenligtmaja.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag hejjade på Bengtzing:)

2008-03-17 @ 21:02:57
URL: http://nogg.se/songfogel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback