Jag hatar ändrade planer!!!!!!!!

Jaha, så sa emelie "Du kan låna min soffa tills ja och robbin gör slut, om vi gör då asså"... Jaaaa vad glad jag blev.
Igår fick jag ett sms: "Jag är ledsen, jag och robbin ska köpa hus antagligen så nä du kan inte låna den".
Tack för den...

Skickade ut inbjudningskorten för mer än en månad sedan, bara för att alla gästerna skulle fixa så de kunde ta sig dit, och så jag kunde veta vilka som kommer så ja hann planera.
Japp, först ska alla komma säger dom,
Sen ville inte olof&matte för de var så jobbigt att åka tåg från ängelholm till göteborg (!!!!!)..... (Enligt viktor)
Idag, (en vecka innan festen) skickar denise ett sms att dom inte kunde åka med lillis bil och vet ingen annan som har bil.. så dom kommer inte antagligen.
Då blev jag faktist väääääldigt irriterad, jag menar en vecka innan.. dom har haft en månad att fixa bil..
 Gav förslaget: Hyr en bil, de blir inte så dyrt med tanke på att den blir full.. eller ta tåget (men de är ju liite dyrare jämfört med bil) nää de nappa hon antagligen inte på, fick inget svar om det . Men vadå, ja åkte halva landet igenom fast jag inte hade matpengar kvar och sa då oxå nej till jobb bara för att fira hennes 18:års dag.. men tillslut sa hon att hon skulle försöka fixa bil... men ändå dom hade en månad att planera.
jag är inte arg på dig denise, eller er andra .. men de e sååå störande att planerna alltid ska ändras.
Och nu pratar jag me viktor "Vi är från ängelholm, vi åkte inte utanför ängelholm förrän vi var 13, det finns inget annat än ängelholm.... jooo ja tror fan de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback