Vilken blandning av känslor..

Nu.. äntligen! har vi suttit och kämpat å knådat å svurit, åh ja, gråtit å svettats ..
haha :D (oook lite överdrift kaanske)

Vi har råd med huuuunden :D
och oj vilken dramaserie.. typ,
Vi har däremot inte ett öre kvar till mat eller sånt,
men vi får en underbar liten valp :)
Förstår ni vad jag menar med rubriken ? ;P




Vår lilla flicka är hon som stirrar ner i marken..

Och en stolt far till valparna :)


Men man blir ju orolig,
händer det något har vi nyttjat alla resurser vi har ekonomiskt,
men förhoppningsvis flyter det :) Fast, Primus ska till vetrinären
i veckan, antagligen öroninflamation .. vilket inte lär bli billigt
tur är då att jag får ta på faktura så jag kan betala sen :)
*Puuuuustar ut*


Mat löser sig alltid vettö, haha :)
Men vet ni en sak?
Pengar kanske blandar ihop mina känslor
och oroar mig, men längst inne är jag ändå lycklig
och jag ler på dagens slut.
Jag oroar mig inte så att jag går under, vad kan hända mer
än att ekonomin kör sig? (som den inte gör nu..)
Jag har ett bra trivsamt jobb, jag har en underbar pojkvän
som finns här och ett väldigt skönt liv på hemmaplan..





Nytt kapitel,
Dagen har vart ok,
Blev ännu bättre när jag fick den kommentaren i senaste inlägget
Tack :) väldigt uppskattat ! -har du någon blogg?



Visst är han för goo :)



Vi hörs om ett tag, ska slänga ihop någon middag..
Puss

Kommentarer
Postat av: ..

Nej, jag har tuvärr ingen blogg.. men jag läser bloggar dagligen.

2008-06-24 @ 19:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback