Vilka tider ;P


Här har vi min kära syster och hennes man :)
Detta inlägg kommer handla om skåne & min familj
i bilder.. hittade dessa bilder på pappas fotoalbum på internet
de mesta är ifrån skåne.


Här är huset i munka där min farbror och hans familj bor, där även jag bodde några år!


Här är inne i huset, vi skulle åka till dk och jag var nyvaken.....


nu har jag iallafall fått fräscha till mig lite :)


Mina kära systrar :)


På danmarksbåten ;p sleeten - yäh.


Jag & Majsan satt och åkte.. jag va lite sjösjuk minns jag..


I dk.. nu ska de shoppas!


hmm.. va de inte kläder som skulle shoppas maja?


Joo tänkte väl de..


Hallååååå.. bitch min eller vadå? ;P


Hemma i munka, naaw :)


Jag hade faktist sooolen i ögonen!


Detta är mitt barndomshem i Lilla Edet.


Min storasyster som är plast mamma till Madde (larsson!) Väldans fint kort på storasyster!


Ja, då vart vi tbx i skåne, i min studentlägenhet (som jag delade med två tjejer ja inte tålde)
jag minns att jag sovit 2 timmar den natten, och dansat hela natten ..
ja ni ser själva.. sleeten.


Såhär såg mitt lilla rum ut som gick på 1700:- i månaden, men då hade ja skolan runt hörnet och allt annat..
hade de vart mitt eget hade de vart perfekt...


Köket.. å en mer trött Hannis..


Hejdå lgnheten! (min far älskar att fota)


Yepp.. Hanna Johansson heter jag..


Huset från gatan (bodde på övervåningen)


Då kom man till jobbet.. bakis som fan som vanligt.. fick ta mig en huvudvärkstablett där :D


Småprata lite med en arbetskamrat.. Alltså på Roberts Coffee

Byebye, från skååneland.. hm, ser ja pigg ut ? :P


Haha, dehär e riktigt kuligt alltså :)
eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback