deprimerande.

Tänkte bara kika in och säga godnatt, för mer vet ja inte vad jag ska säga i nuläget
allt jag kan säga är - jag spyr över ekonomi.
Nu är de 50% att vi hämtar hunden, just för ekonomin.
om en halvtimme vet vi.....

kanske skriver då, om ja inte somnat över tangenterna villsäga :)
Kram på er!

en låt jag fann (tyvärr fanns den ej på youtube)

Hon sitter på bordet och längtar hem,
hem till sitt liv.
Hon läser en bok, en sann historia
om onskan av vår tid
hon ser upp ifrån boken en kort sekund
och suckar med dom krafter hon har kvar
ett löv i vinden blåser förbi å
hösten är de enda som finns kvar

Snart kommer jag hem
skrev hon i brevet
brevet till sin enda vän.

Himlen är grå och tårarna lika så
som sakta smeker hennes kind
sakta hon vandrar ut i ett regn
och tänder sin sista cigarett
människor kommer och mäniskor går
men ingen som frågar hur hon mår
hon tänker på frågan om svaret hon gav
hon ångrar att hon någonsin sa ja

Brevet till sin vän
Brevet till sin enda vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback