Väcker många minnen..


It's late in the evening She's wonderin' what clothes to wear She puts on her make-up And brushes her long blonde hair And then she asks me, "Do I look all right?" And I say yes, you look wonderful tonight We go to a party And everyone turns to see This beautiful lady walkin around with me And then she asks me, "Do you feel all right?" And I say yes, I feel wonderful tonight I feel wonderful because I see the love light in your eyes And the wonder of it all is that you just don't realize how much I love you It's time to go home now And I've got an achin' head So I give her the car keys And she'll help me to bed And then I tell her As I turn out the light I say my darlin', you were wonderful tonight Oh, my darlin, you were wonderful tonight

När var jag i mina bästa år (noooot)
så åkte jag på läger (ja erika! det lägret haha)
och då under den korta tid jag var där fick jag lära mig några lägertruddilutter
bla denna, och eftersom jag hade det rätt struligt på hemmaplan så
blev den som glädje inom mig när jag hörde den :)

sen fick jag även lära mig:
Balladen om Fredrik Åkare och Cecilia Lind
som även den är en favorit idag när man sitter med gitarren framför
brasan (citat från Björn Gustavsson: "Jag är lite nervös.. för jag kan inte spela gitarr....")

haha , skrattar jämt när ja tittar igenom de klippen från hans uppträdande i melodifestivalen :)
Iaf, vad jag menade med citatet var såklart att de inte var jag som spelar gitarr för jag inte kan!

Nu kom magnus hem..
en pinsam sak som blev lyckad ändå..
Jag har vart hemma själv hela dagen och så väntar ja på Magnus
under tiden tar jag mig ett bad och då gååår de inte att stänga badrumsdörren
då det blir allderles för varmt när vi inte har någon fläkt där inne..
så , ja ligger där i badet och hör nyckeln i dörren, dörren öppnas
och in kommer magnus med två vänner... hm och jag som för en minutsen hoppat i vattnet..
men ja slapp flasha mig för hans poolare som tur var..


Nu blir de klyftpotatis & köttbullar -
my specialite...
Puss

Kommentarer
Postat av: Erika

Vet du tjejen att med facit i hand så är jag väldigt glad över att du åkte på just det lägret (om du försstår vad jag menar). Kramar Erika

2008-07-01 @ 07:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback