Utmanar er alla!

Fem saker som finns på din "att göra lista" idag
Duscha primus (vetrinär imorgon... ), laga mat, tvätta..vila...lägga in Lars winnebäck på minneskort till pappa!
Vad gjorde du för tio år sedan?
Då var jag 10 år, rätt busig fortfarande om jag vill minnas rätt?
Ungefär på den tiden gick jag på lussefirandet i skolan fast jag vägrade ha tomte/lucia kläder
så jag gick med en blommig dress -thats me...
Ställen du bott på
Krokstrand (utanför strömstad), Lilla Edet, Munka-Ljungby, Ängelholm, Nykroppa och nu filipstad :)
Fem saker du skulle göra om du blev biljonär
Shoppa, leva lyx utan att oroa mig, köpa en ö o inreda allt efter va ja vill ha de,
mingla, resa, men jag är inte helt ego - jag skulle även skänka så mkt som gick till välgörenhet.

Jag blev "utmanad" av Ida
Somsagt, jag utmanar er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback