Veckans Mixfix med HannaEllenor




Topp & shorts - Topshop
Skor - have2have
Solbrillor - minns inte (men inspirerade "by chloe"
& ett härligt armband jag fann på internet.

Helgens Mixfix fick vara lite somrig då det börjar värma på lite ute
sen kände jag att skorna & väskan passade mitt humör idag :)
Och armbandet handlar på sätt och vis om de två senaste dagarna..

(Nu är det så, att jag kommer endast lägga in en mixfix i veckan på helgen då,
för det tar allt en stund att mixa ihop allt, och den tiden behövs på vardagarna till att vara social...
Sen blir det desto roligare för er att ha något att vänta på.. den som väntar på nåt gott...)



Då har man precis vaknat typ, Fick äntligen inrett glas-skåpet och såhär blev det:

Tycks? Själv är jag mycket nöjd :) haha pillade med det till klockan 5 i morse..
(eller ja gjorde lite fler saker med..)

Glasen som står i skåpet stod innan på denna hylla:

men tyckte de såg trist ut i längden, iaf nu står dom i skåpet och upp på hyllan
kom min lilla boksamling :)



Ja, det var liiite av de jag gjorde inatt...

Magnus sa att jag inte väsnats allt för mycket.. hehe
om en stund (efter frukost!) ska jag lägga in lite One Tree Hill grejjor jag diggar :)
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback