Skogen

              
                                              

Nu är vi hemkomna från en liten skogspromenad,
skönt att komma ut i naturen efter en sådan här hemsk dag.


Dagen började med att polisen ringde och väckte mig och hade massa frågor..
Marcus har tre brottsmisstankar, varav två som jag kan anmäla (ena är ju redan gjord),
sen har han gjort en sak som gör att det kan bli stöld.

Sen igår kväll kom ja ju på att ja skulle gått på intro (hittade lappen med tiderna i väskan!)
men, ringde jag S igår men hon hade gått för dagen, på hemtjänsten visste dom inte när jag skulle gå.
Så, ringde S idag och det gjorde inget att jag missade gårdagen, hon hade visst också gjort det.
Imorgon blir de intro dag 2 på hemtjänsten, arbeta heldag med andra ord.

Sen, fick jag en jobbig kramp i magen som vi kvinnor får..
ok inte intressant, privat...
Men för helvete.. tror jag dör, har så ont.. jag höll på att svimma på jobbet!
Så, jag fick gå hem två tidigare idag.. när jag kom hem la jag mig med en flaska varmt vatten på magen
och somna (vid 13).
När jag fött alla ungar ska ja sterolisera mig!!

Magnus kom hem vid 17 så då vaknade jag igen och vi stack ner till stan och handla lite..
sen skogen, som Primus älskar =)

Något väldigt trevligt är att Magnus fått in alla mina 3 Gig musik ja hade på min gamla rostiga dator till sin,
Så jag kan äntligen höra (mina gamla högtalare var sprängda) musik :) så gött!
Och oj, va roliga saker jag hittat ;P Marielle&jag dampade oss verkligen på gamla dar xD

 Nu ska vi laga mat, köttbullar&ungspotatis med brunsås och lingon = mumma!

Sambolivet är underbart!
                 Trivs väldigt bra :)


                                                                           Jag är lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback