Bugg! & musik

Helloo

Allt väl med er?
sitter och lyssnar på Black Jack - Inget stoppar oss nu :D
haha, så skön...
tänkte på en sak..ni vet när man frågar kändisar om dom har en hemlig specialitee
ja kom precis på min.. som ni inte vet om mig. (jaja, ja kanske inte är kändis men ändå!)
Jag har kommit tvåa i en buggtävling för många år sedan :)
Och våran lärare lärde ut från 1-6:an bugg :D Så när de e dans i stan så är Hanna på G..
Faktist för några veckor sedan drog jag upp Magnus på dansgolvet och försökte lära honom
några snurr men icke, övning ger färdighet annars går de inte..
på tal om de, ska titta upp om de finns någon buggkurs här omkring..
För man kan ju inte sitta still och se på när alla andra är uppe och snurrar =)

Fasen att man har kass ekonomi denna månaden , Stina har bloggträff i göteborg..
hade vart kul å checka läget :) och åka hem en sväng också.. men inte denna gången..

Skickade denna videon som man kan se om man klickar
till Emelie , men hon tyckte tydligen det var plågeri.. :p
Jag tyckte de såg skoj ut :D
Klicka här


Snurr hit snurr dit tralalalal....
Ja, jag vet att klockan är två, och det är sent för en söndag kväll, 
men ingenting kan få mig här ifrån.
Är man klok så borde man gå men vem har lust att va rationell?
När man har rock n roll och saxofon.

Måndag morgon kan vi glömma det är flera ljusar till det ljusnar.
Måndag morgon kan vi drömma om det som händer oss här och nu.

För i natt är det du är det jag,
och vi följer så lätt minsta motståndets lag.
mot en himmel som har nummer 7, inget stoppar oss nu.

Åh I natt, i natt, kom och ge, kom och ta,
kom och dansa med mig, du är allt jag vill ha.
Ingenting som vi gör är tabu, inget stoppar oss nu.

Har så svårt att släppa din hand och se dig gå åt ett annat håll,
när vi precis har träffats, du och jag.
Har du också tänkt på ibland att ingenting spelar någon roll,
och att imorgon, det är en annan dag.

Måndag morgon när vi vaknar är det säkert senare än vanligt.
Måndag morgon och vi saknar ett annat hjärta som slår i takt.

För inatt, inatt är det du är det jag,
och vi följer så lätt minsta motståndets lag.
Mot en himmel som har nummer 7, inget stoppar oss nu.

[När du rör mig] Händer nånting innuti
[Och du gör mig] vild och exalterad
[Om du hör mig] har jag nåt att säga dig, stanna här hos mig

För inatt, inatt är det du är det jag,
och vi följer så lätt minsta motståndets lag.
Mot en himmel som har nummer 7, inget stoppar oss nuuuu.
Inget stoppar oss nu.
[Inatt, inatt är det du och jag]




hittade även denna låten.. herregud vad tiden går snabbt...


denna filmen tycker jag om :) Tycker om Gustav Skarsgård..


Näni nu ska ja ge mig :)
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback