en dikt & lite till


Dagens outfit är inte speciellt unik på något sätt
en vardagsklädsel ..
förresten här är är mitt rosa linne jag köpte förra veckan!
Tycks? ;P

Kan kroppen översvämma av funderingar?


Denna skrev jag i vintras..

Förtvivlan, det är orden jag finner
om jag aldrig mött dig, hur hade mitt liv sett ut då?
Hade jag fortfarande vart denna förvirrade själ ute i vår store värld?
Hur kan du stå där, du tittar på mig men du ser mig inte,
mitt hjärta skriker,
Men du märker inget, du bryr dig inte längre
Släng inte iväg något såhär vackert!

Hanna Ellenor Johansson Januari 2008


Ärligt, jag har skrivkramp.
Eller, jag skriver mycket om mina egna känslor
och dom är inte så olyckliga (som de flesta av mina dikter handlat om)
men, det kommer väl :)
Nu har jag så mycket annat att skriva om =)

Fasen, mat var det...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback