Vilka minnen, vilka känslor!

Min kära far har för några år sedan startat ett fotoalbum som nära och kära kan se
alla möjliga bilder han tagit (han älskar att fotografera, där förstår ni vart jag fått det intresset ifrån!)

Vi åkte från Skåne upp till Klimpfjäll och svängde in på en grusväg över gränsen till Norge,


Här står Jag, Farmor och papsen utanför en stuga vi hyrde på ett ställe längst vägen..


Här stanna vi till vid ett slags kolloni nåt liknande, ja, kissen, syrran o farmor..


Såhär såg de ut mesta delen uppe i norr , så himla fint!


I en av stugorna hihi nyvaken eller vad ? ;P


Tännforsen - sveriges högsta fors - sveriges snggaste Hanna :) don´t you think?


Som jag nämt innan tycker jag om gammal historia.. här är vi inne och tittar i ett gammalt hus..


Denna har ja tyckt om mycket.. säger mycket med =)


Syrran är snäll & hjälper mig å fläta håret (som jag inte kunde då!)


ja här ser man hullebulle.. men shit the same, fin bild på mig å syrran annars =)

Vi fula oss... hahaha


Vi sitter inne i en "kåta", stavas det så tro? hihi


Hanna&Maja, is the shit!


Toooudeloooou ;)


Hm östersunds utkikstorn, OMG vad ja skakade och svettades av höjdrädsla..


Ja, fader & Majsen , då vi besökte "Klumpedumpen" , har ni hört talas om den?
Måånga minnen väcks till liv.. hur många minnen kan man samla på sig egentligen?


Girl-Power... right syrran? (hon har typ precis upptäckt spice girls igen.. gomorrrooon =) haha


Me like!


Älskade Farmor ! (tycker inte om att vara med på kort!)


We tree =)


Här kommer bilden från grusvägen.. sent i know!


Massa sånna här sötnosar stötte vi på hela vägen.. även fritt strövande kossor&getter.


En fin bild på Tännforsen!


Denna resa blev förstörd på ett sätt då en viss Marcus Persson
ljög ihop en historia om att min dåvarande "avåpå" kille Viktor
strulade med en av mina vänner (?!), just då hade vi en jobbig period då alla
känslor svällade över. Detta förstörde min resa genom att jag gick omkring
och var orolig och saknade viktor.
Senare visade det sig att Marcus Persson var bara ute efter att såra mig, och förstöra mellan
mig och Viktor, (som han i slutändan lyckades med!)
Men, jag tjatade på alla i bilen att ja ville hem..
Nu idag, hade jag njutit i fulla drag av resan..
för vilka minnen det blev ändå =)


Skit i bilen! Titta på utsikten!


Fit for fight?  ..   Right..


De var riktigt blött.. halt men coolt å se tennisforsen... haha =)
                                      

                                                     
Här har ni en bild ja hittade på nätet när ja sökte på tännforsen,  Mycket lyckad =)

Joo åså den avslutande och coolaste bilden - Hanna rooocks-  I know!
          (visste inte att ja hade handen så... ) vi är vid stenen där alla som vunnit Vasaloppet ristats in år efter år!




Snart, mkt snart skriver jag hemligheten.. om en stund...

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh :(

Vad jag saknar den tiden! Någon måste vi dit igen, du och jag <3

Sakna!!

2008-06-14 @ 19:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback