Trött..

Efter en rätt jobbig dag, mycket information om hur man lyfter/står m.m
men nu ska de sitta! och nu är det gjort :)
skönt, för ja sabbade ryggen rätt rejält förra året när jag tog emot en brukare i fallet..
men, dehär underlättade väldigt mycket!

Så, nu ska jag vila mig nån timme,
Magnus har vart en riktig hemmaman idag!
tvättar, städat ur vår stökiga vind/garderob, skött primus
och nu lagar han potatis&purjolöksoppa..   mumma!
borde vara så varje dag!
hihi,

Fick precis veta att jag ska jobba kvällen midsommardagen, härligt med cash!
Och shit, vilken härlig chef jag har =) (jag har sån tur båda mina chefer är underbara!)
Man kan helt enkelt inte få TVÅ bättre jobb (=ordspråket: " Man kan inte ha ETT "...)

Somsagt, vila var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback