Trist....

Hej älsklingar!

Jag har en väääldigt tråkig nyhet för er..
Min mobil är spärrad - så jag kan inte ladda upp bilder =/
Får låna magnus dator ibland men inte lika ofta som förr,
haha snacka om att de blir mååånga bilder i ett inlägg då..

Jo, annars har ja jobbat.. och fått jobb!
Hehe, extra på hemtjänsten. som ja redan visste men ändå
verkar 100 ggr bättre än Dööökröppa.

Så, i möra jobbar ja 11.30-22.30..
med 15 min vila =)

Sånt är det. vart i hättälva och badat i forsen mkt trevligt
men svinigt kallt i vattnet - typ som isvak.

Nu har vi grillat o ja e kvar i kröppa, bär nog hemåt snart
men vi hörs.. detta innebär också att jag inte kommer uppdatera bloggen
förutom på kvällarna, morgoninläggen kommer ju oftast ifrån mobilen..
Om ni inte har mitt hem nr fråga! (går ej ens ta emot samtal på mobilen!)

Nattipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback