Sommarens måsten! (Mixfix)

Är ett par chinos! Oj vad jag förälskat mig i dessa, Stina fann ett par billiga i
som jag älskar!
Och domdär skorna skulle inte heller sitta helt fel!



Något som jag också strävat efter ett tag är denna kjolen från Gina


och såklart en härlig sommarklänning som man bara slänger på sig och drar till stranden,
simpelt men läckert.




Men alla har vi en stilikon - Min är Hilarie Burton.
(och hur kan det komma sig, Hanna - hon som älskar One Tree Hill)

För er som inte vet, Hilarie spelar Peyton och är Lucas Scotts (Chad Michael Murray) livs kärlek enligt mig!
ni ser själva -

denna outfiten sitter perfekt , men den framhävs bättre på nästa bild
(där även Brooke har underbar outfit, alltså hon i rött!!)



Wow :) Dehär är ju skoj ju!
Jag ska försöka fixa en "mixfix" haha varje vecka, eller önskeoutfit skulle de flesta blogginnorna kalla det!
men - för att sticka ut heter det "Mixrfix med HannaEllenor"

Nu när vi ändå är inne på One Tree Hill blir det två favoritbilder till:
Hilarie målar i One Tree Hill, (fast hon jobbar med musik!)
och här är en bild från skivfodralet där de anordnades
mycket på "TRIC", första tiden - då man lärde sig Älska OTH!



Nu sitter Magnus och har stekt hamburgare serverat till pommes,
dax att avrunda med en uuuundebar bild på en uuuunderbar kille

CHAD MICHAEL MURRAY!

Vet ni vad jag inte har nämt för er?
Jag har kollat upp om man får träffa skådisarna i OTH
(mailat privat med en som jobbar med inspelningarna)
och, och ..JÄÄÄÄ :) Man får vara med en heldag ..
men man kan ju såklart inte ta förgivet att dom har tid
just precis när man åkt över..
och ja känner att jag nog ska vara 100% säker på att
jag får träffa dem om jag åker heeela vägen till
USA, om ni förstår vad jag menar ! ;P

Ha en fortsatt fin kväll, vi har fått ha kvar solen en stund nu :)
Kraaam

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh dom byxorna va ju rätt snygga ! :D

2008-06-21 @ 21:06:06
URL: http://livetenligtmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback